Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

¿Cómo enseñar a buscar y tratar la información? : con eficacia y eficiencia

URI:
http://hdl.handle.net/11162/34138
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Maceira, Belén; Trillo Pan, Alfonso Luis; Reboredo, Nuria; Parga, María Jesús; Villar, Xavier; Gómez Parra, Sergio; Pazos, Pilar; Pampin, José Luis G.
Date:
2004
Published in:
Padres y maestros. 2004, n. 7, octubre ; p. 1-4
Abstract:

El artículo continua el proceso relativo a cómo enseñar a buscar y tratar la información (BTI) centrándose en la comunicación por escrito. Se trata de establecer una serie de parámetros que se deben seguir para redactar por escrito un trabajo. En este sentido, se establecen dos pasos siguientes: el borrador y la redacción definitiva que incluye la introducción, el desarrollo y la conclusión del trabajo.

El artículo continua el proceso relativo a cómo enseñar a buscar y tratar la información (BTI) centrándose en la comunicación por escrito. Se trata de establecer una serie de parámetros que se deben seguir para redactar por escrito un trabajo. En este sentido, se establecen dos pasos siguientes: el borrador y la redacción definitiva que incluye la introducción, el desarrollo y la conclusión del trabajo.

Leer menos
Materias (TEE):
recuperación de la información; comunicación; escritura; información; deberes; método de estudio
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.