Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBonet Oliver, Bartomeuspa
dc.contributor.authorJordà Real, Antonispa
dc.contributor.authorSalvà Salvà, Antonispa
dc.contributor.otherGovern de les Illes Balears. Conselleria d'Educació i Cultura. Direcció General d'Innovació i Formació del Professorat. Servei de Formació Permanent del Professorat; Passatge de Guillem de Torrella, 1; 07002 Palma; +34971177502; +34971177528; formacio.distancia@educacio.caib.esspa
dc.date.issued2005spa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/7735
dc.identifier.urihttp://weib.caib.es/Formacio/distancia/Material/tic_fiq/guia.htmspa
dc.descriptionResumen tomado de la publicación. Incluye imágenes de capturas de pantalla del ordenador sobre los software comentados. Se adjuntan actividades de consolidación del cursospa
dc.description.abstractMaterial de referencia de los cursos de formación a distancia del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Guía para la aplicación de las TIC en el área de Física y Química. Se proponen actividades de resolución de gráficas y simulación gráfica de experimentos con hojas de cálculo, y montaje de dibujos mediante el editor Draw del OpenOffice. Se analizan programas específicos del área de Química (Chemlab), para el diseño y visualización de moléculas en 2D y 3D y la formulación inorgánica; y de Física (Fislets), que permiten visualizar e iteractuar algún fenómeno físico. Finalmente, se incluye un apartado sobre el área de Física y Química en Internet, donde se proponen algunas estrategias de búsqueda y de estructuración y programación de accesos mediante entornos virtuales de aprendizaje.spa
dc.description.abstractMaterial de referència dels cursos de formació a distància del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Guia per a l'aplicació de les TIC a l'àrea de Física i Química. Es proposen activitats de resolució de gràfiques i simulació gràfica d'experiments amb fulls de càlcul, i muntatge de dibuixos mitjançant l'editor Draw de l'OpenOffice. S'analitzen programes específics de l'àrea de Química (Chemlab), per al disseny i visualització de molècules en 2D i 3D i la formulació inorgànica, i de Física (Fislets), que permeten visualitzar i interactuar algun fenomen físic. Finalment, s'inclou un apartat sobre l'àrea de Física i Química en Internet, on es proposen algunes estratègies de cerca i d'estructuració i programació d'accessos mitjançant entorns virtuals d'aprenentatge. S'adjunten imatges de captura de pantalla d'ordinador del programari esmentat i activitats de consolidació proposades en el curs.spa
dc.format.extent54 p.spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.language.isocatspa
dc.publisherPalma : Govern de les Illes Balears, Conselleria d'Educació i Cultura, Direcció General d'Innovació i Formació del Professorat, 2005spa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjectformación de profesoresspa
dc.subjectmaterial autodidácticospa
dc.subjectcurso de formaciónspa
dc.subjectenseñanza a distanciaspa
dc.subjectfísicaspa
dc.subjectquímicaspa
dc.subjectnuevas tecnologíasspa
dc.subjectaplicación informáticaspa
dc.subjecttecnología de los medios de comunicaciónspa
dc.subjecttecnología de la informaciónspa
dc.titleAplicació de les TIC a l'àrea de Física i Químicacat
dc.typeGuía o manualspa
dc.audienceProfesoradospa
dc.bbddRecursosspa
dc.date.provenance20090713spa
dc.description.locationUniversitat de les Illes Balears. Redined Balears; Edifici Guillem Cifre de Colonya. Ctra. de Valldemossa, Km 7,5; 07122 Palma; +34971172792; +34971173190; redined.balears@uib.esspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelEducación Secundariaspa
dc.identifier.signaturaBAL 000037spa


Ficheros en el ítem

    Mostrar el registro sencillo del ítem