Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Aprendizajes y retos de la evaluación de diagnóstico externas

URI:
https://hdl.handle.net/11162/201380
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Luna Arcos, Francisco
Date:
2019
Published in:
Cuadernos de pedagogía. Barcelona, 2019, n. 504, diciembre ; p. 91-97
Abstract:

La construcción desde la administración de un sistema de evaluación externa, fiable y sostenible, ha sido un proceso muy complejo. Sin embargo, los constantes cambios legales han llevado a la situación actual en la que carecemos de un proyecto común. A pesar de todo, lo que hemos aprendido durante este tiempo puede ser la base para llegar a un modelo de evaluación más estable, consensuado y coherente.

La construcción desde la administración de un sistema de evaluación externa, fiable y sostenible, ha sido un proceso muy complejo. Sin embargo, los constantes cambios legales han llevado a la situación actual en la que carecemos de un proyecto común. A pesar de todo, lo que hemos aprendido durante este tiempo puede ser la base para llegar a un modelo de evaluación más estable, consensuado y coherente.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación; diagnóstico; administración educativa; administración regional; organización internacional
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.