Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorGonzález Cabanach, Ramón (2)Guerra Plaza, Jesús (2)Haranburu Oiharbide, Mikel (2)Miranda Casas, Ana (2)Moreno Murcia, Juan Antonio (2)... moreSubject
motivación (37)
educación física (5)estrategia de aprendizaje (5)adolescente (4)concepto de sí mismo (4)... moreDate issue2020 - 2022 (6)2010 - 2019 (21)2000 - 2009 (6)1997 - 1999 (4)

Try these too...

Mapa Mental de Tipos de MotivaciónMotivacion, expectativas y planificacionInmersión lingüística y motivación¡Aumenta tu motivación!PS2 - U4_T3_Procesos cognitivos superiores II: La motivación

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 37

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El papel mediador de la autoeficacia y la utilidad entre el conocimiento y el uso de estrategias de autorregulación del aprendizaje 

    Cerezo Menéndez, Rebeca; Fernández Alba, Estrella; Amieiro, Natalia [et al.]. 2019
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Modelo de predicción de los estilos de vida saludables a través de la Teoría de la Autodeterminación de estudiantes de Educación Física(Prediction model of healthy lifestyles through the self-determination theory in physical education students) 

    Leyton Román, Marta; Batista, Marco; Jiménez Castuera, Ruth. 2020
  • Autokontzeptua : alderdiak, jatorria, funtzioak, desadostasunak, aldaketak eta kontsistentzia 

    Haranburu Oiharbide, Mikel; Guerra Plaza, Jesús. 2002
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Sentarse, escuchar y repetir : ¿existe otra forma de enseñar historia? 

    Bécares Rodríguez, Laura; Busto Zapico, Miguel; Hoyos González, Carmen de. 2016
  • Ikas-estiloen eta ikas-estrategien garrantzia euskara-ikasle helduengan 

    Picabea Torrano, Iñaki. 2003
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Why do adults go to adult secondary school? 

    Donvito, Angel. 2019
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Concepciones y enfoques de aprendizaje 

    González Cabanach, Ramón. 1997
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Hacia una comprensión del aprendizaje cooperativo 

    Lobato Fraile, Clemente. 1997
  • Nortasunaren motibaziozko osagaien azterketa : Ni Erreala, Ni Ideala, Behar Lukeen Nia, Egozpen Estiloak, Autoeraginkortasuna eta beste aldagai kliniko batzuk 

    Haranburu Oiharbide, Mikel; Guerra Plaza, Jesús. 2000
  • Nerabea eta ikasketak : ikasten ikastea edo Ikastetik ihes egitea? 

    Etxeberria Azkune, Maria Luïsa. 1999
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.