Show simple item record

dc.contributor.authorSureda Negre, Jaume
dc.contributor.authorComas Forgas, Rubén
dc.contributor.authorMorey López, Mercè
dc.contributor.authorPomar Fiol, Maribel
dc.contributor.authorMut Amengual, Bartomeu
dc.contributor.authorSalvà Mut, Francesca
dc.contributor.authorOliver Trobat, Miquel Francesc
dc.contributor.authorServera, Analia
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationp. 17-19spa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/97781
dc.description.abstractEl siguiente informe estudia el ciberacoso escolar, elaborant una serie de guias y pautas para los profesionales, se tracta el ciberacoso en los colegios elaborando una guia de trabajo para el profesorado, dando a conocer los principales riesgos a los que se enfrentan los menores ante su relación con las TIC, así como los principales medios donde se perpetua este acoso psicológico, estudiando en profundidad el ámbito de las Islas Baleares. Esta guia concluye con la elaboración de pautas para prevenir, diagnosticar y actuar en caso de ciberacoso dentro del ámbito escolar.spa
dc.description.abstractEl següent informe estudia el ciberassetjament escolar, elaborant una sèrie de pautes per els professionals, es tracta el ciberassetjament a les escoles elaborant una guia de treball per el professorat per donar-los a conèixer els principals rics als quals s'enfronten els menors en la seva relació amb les TIC i així com els principals mitjans on es perpetúa aquest assetjament psicològic , estudiant en profunditat l'àmbit de les Illes Balears. Aquesta guia conclou amb la elaboració d'unes pautes per prevenir , diagnosticar i actuar el ciberassetjament dins l'àmbit escolar.spa
dc.description.sponsorshipAquesta guia s’ha realitzat en el marc del projecte Ciberbullying, finançat pel Departament d'Esports, Joventut i Igualtat del Consell de Mallorca. El projecte Ciberbullying ha format part del programa «Iniciatives als instituts». La realització del projecte ha anat a càrrec del grup de recerca Educació i Ciutadania, del Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació de la Universitat de les Illes Balears (UIB). Aquest grup té la consideració de grup competitiu i es patrocina, per part de la comunitat autònoma de les Illes Balears, a través de la Direcció General de Recerca, Desenvolupament Tecnològic i Innovació de la Conselleria d'Innovació, Interior i Justícia, i té el cofinançament dels fons FEDER.spa
dc.format.extent23 p.spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.language.isocatspa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjectviolenciaspa
dc.subjectagresiónspa
dc.subjectconducta antisocialspa
dc.subjectmedios de comunicación de masasspa
dc.subjectnuevas tecnologíasspa
dc.subjectprevenciónspa
dc.subject.otherInternetspa
dc.subject.otherUniversidad de las Islas Balearesspa
dc.subject.otheracoso escolarspa
dc.titleSobre el ciberassetjament escolar: guia per al professoratspa
dc.typeInformespa
dc.audienceProfesoradospa
dc.audienceFamiliasspa
dc.bbddInvestigacionesspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelEducación Primariaspa
dc.educationLevelEducación Secundariaspa


Files in this item

    Show simple item record