Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Comunicación aumentativa y alternativa para personas con afasia

URI:
http://hdl.handle.net/11162/97409
Full text:
http://www.elsevier.es/es-revist ...
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Coronas Puig-Pallarols, Marc; Basil Almirall, Carme
Date:
2013
Published in:
Revista de logopedia, foniatría y audiología. 2013, v. 33, n. 3, julio-septiembre ; p. 126-135
Abstract:

Revisión de las técnicas y estrategias de comunicación aumentativa y alternativa que se utilizan en el tratamiento de las personas con afasia incluyendo ejemplos, transcripciones de interacciones y una descripción de los productos de apoyo. Se enfatiza en la necesidad de implicación y entrenamiento en estrategias de interacción de los interlocutores habituales del individuo, como factor clave en la mejora de la atención a esta tipología de población

Revisión de las técnicas y estrategias de comunicación aumentativa y alternativa que se utilizan en el tratamiento de las personas con afasia incluyendo ejemplos, transcripciones de interacciones y una descripción de los productos de apoyo. Se enfatiza en la necesidad de implicación y entrenamiento en estrategias de interacción de los interlocutores habituales del individuo, como factor clave en la mejora de la atención a esta tipología de población

Leer menos
Materias (TEE):
afasia; logopedia; intervención
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.