Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Avaluació del grau d’integració de l’Educació Ambiental en els centres escolars públics de les Illes Balears

URI:
http://hdl.handle.net/11162/97021
View/Open
integracio-educacio-ambiental-recurs-balears.pdf (12.74Mb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Ramis Oliver, Catalina; Xamena Mayol, Maria Antònia; Estades Castanyer, Joan; Casas López, Josep Antoni; Tasada Lozano, Andrés; Nicolau LLull, Manel; Isern Riera, Maria Àngels; Vasallo Cuadrado, Bernardo
Date:
2012
Abstract:

Des de fa anys, sembla que hi ha un interès creixent per part de diferents sectors a desenvolupar polítiques, programes, campanyes i projectes per fer front a la situació de crisi ambiental en què ens trobam. El que és cert, però, és que les darreres dècades la problemàtica ambiental que afecta el planeta no deixa d’accelerar-se.S’ha parlat molt del paper que ha de tenir l’escola per fer front a aquesta situació de crisi ambiental i l’anomenada «educació ambiental». És veritat que el món educatiu ha fet, i continua fent, moltes coses en aquesta línia, però també és cert que tot això es fa a ritmes molt diferents, amb motivacions diverses i, de vegades, amb objectius no gaire clars. En qualsevol cas, l’objectiu final d'aquesta obra és avaluar la tasca que es fa d’educació ambiental en l’àmbit de l’educació formal a les Illes Balears.

Des de fa anys, sembla que hi ha un interès creixent per part de diferents sectors a desenvolupar polítiques, programes, campanyes i projectes per fer front a la situació de crisi ambiental en què ens trobam. El que és cert, però, és que les darreres dècades la problemàtica ambiental que afecta el planeta no deixa d’accelerar-se.S’ha parlat molt del paper que ha de tenir l’escola per fer front a aquesta situació de crisi ambiental i l’anomenada «educació ambiental». És veritat que el món educatiu ha fet, i continua fent, moltes coses en aquesta línia, però també és cert que tot això es fa a ritmes molt diferents, amb motivacions diverses i, de vegades, amb objectius no gaire clars. En qualsevol cas, l’objectiu final d'aquesta obra és avaluar la tasca que es fa d’educació ambiental en l’àmbit de l’educació formal a les Illes Balears.

Leer menos
 

Desde hace años, parece ser que existe un interes creciente por parte de diferentes sectores a desarrollar políticas, campañas y proyectos para hacer frente a la situación de crisis ambiental que afecta al planeta i no deja de acelerarse. Se ha hablado mucho del papel que debe tener la escuela para hacer frente a esta situació de crisis ambiental y la conocida "educación ambiental". Es verdad que el mundo educativo ha hecho, y continua trabajando, muchas cosas en esta linea, pero también es verdad que se hace a ritmos muy diferentes, con motivaciones diversas y a veces con objetivos no muy claros. En cualquier caso, el objetivo final de esta obra es evaluar la tarea que se hace desde la educación ambiental en el ámbito de la educación formal en las Islas Baleares.

Desde hace años, parece ser que existe un interes creciente por parte de diferentes sectores a desarrollar políticas, campañas y proyectos para hacer frente a la situación de crisis ambiental que afecta al planeta i no deja de acelerarse. Se ha hablado mucho del papel que debe tener la escuela para hacer frente a esta situació de crisis ambiental y la conocida "educación ambiental". Es verdad que el mundo educativo ha hecho, y continua trabajando, muchas cosas en esta linea, pero también es verdad que se hace a ritmos muy diferentes, con motivaciones diversas y a veces con objetivos no muy claros. En cualquier caso, el objetivo final de esta obra es evaluar la tarea que se hace desde la educación ambiental en el ámbito de la educación formal en las Islas Baleares.

Leer menos
 
Materias (TEE):
educación ambiental; protección del medio ambiente; escuela pública; estudio del medio ambiente; ciencias de la naturaleza
Otras Materias:
Baleares (Comunidad Autónoma)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.