Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La evaluación como investigación-acción desde una perspectiva de género

URI:
http://hdl.handle.net/11162/85394
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Guzmán Rosquete, Remedios; Jiménez Llanos, Ana Beatriz
Date:
2004
Published in:
Aula de innovación educativa. Barcelona, 2004, n. 137, Diciembre ; p. 24-29
Abstract:

Experiencia evaluadora basada en los presupuestos de la investigación-acción. Ayuda al profesorado a sentir que la investigación es relevante para su práctica, que el alumnado aprenden a discriminar la importancia de ciertas actividades y que, tanto los unos como los otros, son capaces de trabajar en el marco de la negociación democrática. Todo ello en el marco del programa de Educación para el presente sin violencia: construcción de una cultura de paz.

Experiencia evaluadora basada en los presupuestos de la investigación-acción. Ayuda al profesorado a sentir que la investigación es relevante para su práctica, que el alumnado aprenden a discriminar la importancia de ciertas actividades y que, tanto los unos como los otros, son capaces de trabajar en el marco de la negociación democrática. Todo ello en el marco del programa de Educación para el presente sin violencia: construcción de una cultura de paz.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación; investigación acción; violencia; prevención
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.