Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La medición de actividades formativas

URI:
http://hdl.handle.net/11162/85288
Full text:
http://www.cedefop.europa.eu/en/ ...
View/Open
REFP_2003_30p58.pdf (625.2Kb)
Education Level:
Formación Profesional
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Langer, Gottfried
Date:
2003
Published in:
Formación profesional : revista europea. Thessaloniki, 2003, v.III, n. 30, septiembre-diciembre ; p. 58-77
Abstract:

El profesor Langer presenta un nuevo índice denominado 'Training Activity Degree' (TAD) que puede suplir a métodos considerados inadecuados de medición de actividades formativas ya que explican mal las variaciones en las actividades de formación y los éxitos personales u organizativos en la interacción con la formación o presentan problemas a la hora de efectuar comparaciones estadísticas entre países, industrias, profesiones o grupos demográficos.

El profesor Langer presenta un nuevo índice denominado 'Training Activity Degree' (TAD) que puede suplir a métodos considerados inadecuados de medición de actividades formativas ya que explican mal las variaciones en las actividades de formación y los éxitos personales u organizativos en la interacción con la formación o presentan problemas a la hora de efectuar comparaciones estadísticas entre países, industrias, profesiones o grupos demográficos.

Leer menos
Materias (TEE):
formación profesional; índice; datos estadísticos; estudios internacionales
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.