Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La cooperación en formación profesional con la República Popular de China : de la cooperación bilateral a la internacional. Experiencias alemanas

URI:
http://hdl.handle.net/11162/85235
Full text:
http://www.cedefop.europa.eu/en/ ...
View/Open
REFP_2003_28p85.pdf (212.5Kb)
Education Level:
Formación Profesional
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Wagner, Hans-Günter
Date:
2003
Published in:
Formación profesional : revista europea. Thessaloniki, 2003, v.I, n. 28, enero-abril ; p. 85-94
Abstract:

Artículo documentado que relata la cooperación entre Alemania y la R.P. China en materia de formación profesional. Describe las cuatro fases por las que han atravesado las relaciones y los obstáculos encontrados. En el texto se muestran las dificultades para desarrollar un embrión de sistema formativo dual en un país cuyo sistema de formación es mayoritariamente de carácter escolar.

Artículo documentado que relata la cooperación entre Alemania y la R.P. China en materia de formación profesional. Describe las cuatro fases por las que han atravesado las relaciones y los obstáculos encontrados. En el texto se muestran las dificultades para desarrollar un embrión de sistema formativo dual en un país cuyo sistema de formación es mayoritariamente de carácter escolar.

Leer menos
Materias (TEE):
cooperación internacional; Alemania; China; formación alternada
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.