Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Una propuesta docente para el EEES : cómo enseñar desde la interdisciplinariedad : el poder en le época moderna (I)

URI:
http://hdl.handle.net/11162/80682
Full text:
https://recyt.fecyt.es/index.php ...
View/Open
00820113000078.pdf (695.7Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Gómez Navarro, Soledad; Álvarez Añaños, María Ángeles; Bernardo Ares, José Manuel de; Bolaños Donoso, Piedad; Cejudo Córdoba, Rafael; Fernández Izquierdo, Francisco; Jordano Barbudo, María Angeles; Moreno Díaz del Campo, Francisco Javier; Solano Camón, Enrique; Viforcos Marinas, María Isabel
Date:
2011
Published in:
Pixel-Bit. Sevilla, 2011, n. 38, enero ; p. 105-120
Abstract:

Se presenta una propuesta docente para el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) 'Cómo enseñar desde la interdisciplinariedad'. Se lleva a cabo por un grupo docente interuniversitario de diez profesores, respaldado por la Universidad de Córdoba, durante los cursos académicos 2007-2008 y 2008-2009. Se reflexiona sobre cómo impartir la asignatura 'Poder en la época moderna' desde la interdisciplinariedad y la transversalidad, así como la valoración del alumnado sobre esta nueva propuesta docente.

Se presenta una propuesta docente para el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) 'Cómo enseñar desde la interdisciplinariedad'. Se lleva a cabo por un grupo docente interuniversitario de diez profesores, respaldado por la Universidad de Córdoba, durante los cursos académicos 2007-2008 y 2008-2009. Se reflexiona sobre cómo impartir la asignatura 'Poder en la época moderna' desde la interdisciplinariedad y la transversalidad, así como la valoración del alumnado sobre esta nueva propuesta docente.

Leer menos
Materias (TEE):
materia de enseñanza; método de enseñanza; técnica de enseñanza; medios de enseñanza
Otras Materias:
Espacio Europeo de Educación Superior (EEES)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.