Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Las necesidades de Chile en el campo de la educación parvularia y la formación a nivel de magister en la especialidad

URI:
http://hdl.handle.net/11162/75934
Full text:
http://www.aufop.com/aufop/uploa ...
View/Open
00820093005765.pdf (63.91Kb)
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Peralta Espinosa, María Victoria
Date:
1997
Published in:
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado. Zaragoza, 1997, v. 0-1, n. 0, agosto
Abstract:

Se presentan las líneas maestras de un proyecto de formación de profesores para la etapa de educación infantil, sus fundamentos, objetivos, contenidos y características generales del plan de estudios. Este proyecto se inició en Chile en 1994, y posteriormente en otros países de Iberoamérica por la necesidad de aumentar y mejorar la calidad docente desde un programa de maestría en educación parvularia.

Se presentan las líneas maestras de un proyecto de formación de profesores para la etapa de educación infantil, sus fundamentos, objetivos, contenidos y características generales del plan de estudios. Este proyecto se inició en Chile en 1994, y posteriormente en otros países de Iberoamérica por la necesidad de aumentar y mejorar la calidad docente desde un programa de maestría en educación parvularia.

Leer menos
Materias (TEE):
formación de profesores; planificación educativa; educación de la primera infancia
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.