Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La aceptación de la diversidad en los IES : asignatura pendiente

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7061
View/Open
12040140REV.pdf (11.25Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Educación Superior
Document type:
Ponencia
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Almenar Cotino, Salvador; Ancos Moreno, Ana de; Sanchez Peris, Francesc J.
Date:
2003
Abstract:

La presente comunicación tiene como objetivo la implantación de una experiencia de innovación en tres IES de Gandía con el fin de incorporar a los alumnos con mayores necesidades educativas por su problemática social o personal a la normalidad del sistema educativo. Supone la incorporación de la administración local a temas relacionados con la aplicación curricular; del mismo modo, requiere abrir los centros a la participación de otros agentes educativos.

La presente comunicación tiene como objetivo la implantación de una experiencia de innovación en tres IES de Gandía con el fin de incorporar a los alumnos con mayores necesidades educativas por su problemática social o personal a la normalidad del sistema educativo. Supone la incorporación de la administración local a temas relacionados con la aplicación curricular; del mismo modo, requiere abrir los centros a la participación de otros agentes educativos.

Leer menos
Materias (TEE):
solución de conflictos; integración escolar; acceso a la educación; relación escuela-comunidad
Otras Materias:
Gandia
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.