Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Competències del professorat a Europa (2). Competències reals i competències desitjades

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6350
Full text:
http://www.innovib.cat/numero-2/ ...
View/Open
Competències del professorat2.pdf (304.5Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Genovart Rosselló, Magdalena; Martorell Fullana, Miquel; Bauçà Ferrer, Cristina
Date:
2011
Published in:
InnovIB. Recursos i recerca educativa de les Illes Balears. Palma, 2011, n. 2, julio ; p. 224-231
Abstract:

Este artículo quiere dar a conocer los resultados más relevantes de la investigación sobre las competencias que ha de poseer el profesor o la profesora en Europa. Para la obtención de la información del profesorado en nuestra comunidad educativa se elaboró una encuesta en la que se valoraron las percepciones que tienen los profesores sobre las competencias que deberían poseer y sobre cuales creen que poseen realmente en la actualidad para desarrollar la labor educativa en la Europa actual. Es la segunda parte de una trilogía de artículos publicados en esta revista, y el punto de partida de un amplio estudio de investigación, en el marco del proyecto 'Competences of professional educators in Europe' del programa Comenius, sobre las competencias docentes que debe poseer el profesorado en Europa en un futuro inmediato para desarrollar su tarea con eficacia.

Este artículo quiere dar a conocer los resultados más relevantes de la investigación sobre las competencias que ha de poseer el profesor o la profesora en Europa. Para la obtención de la información del profesorado en nuestra comunidad educativa se elaboró una encuesta en la que se valoraron las percepciones que tienen los profesores sobre las competencias que deberían poseer y sobre cuales creen que poseen realmente en la actualidad para desarrollar la labor educativa en la Europa actual. Es la segunda parte de una trilogía de artículos publicados en esta revista, y el punto de partida de un amplio estudio de investigación, en el marco del proyecto 'Competences of professional educators in Europe' del programa Comenius, sobre las competencias docentes que debe poseer el profesorado en Europa en un futuro inmediato para desarrollar su tarea con eficacia.

Leer menos
 

Aquest article vol donar a conèixer el procés seguit i els resultats més rellevants de la investigació vers les competències que ha de posseir el professor o la professora a Europa. Per tal d´obtenir la informació sobre el professorat de la nostra comunitat educativa, es va elaborar una enquesta en la qual es van valorar les percepcions que tenen els professors sobre les competències que haurien de tenir per poder desenvolupar la tasca educativa a l´Europa actual i sobre quines creuen que tenen realment en l´actualitat. És la segona part d´una trilogia d´articles publicats en aquesta revista i suposa el punt de partida per dissenyar un ampli estudi de recerca en el marc del projecte 'Competences of professional educators in Europe' del programa Comenius, que tracta quines són les competències docents que hauria de posseir el professorat a Europa per desenvolupar la seva tasca amb eficàcia.

Aquest article vol donar a conèixer el procés seguit i els resultats més rellevants de la investigació vers les competències que ha de posseir el professor o la professora a Europa. Per tal d´obtenir la informació sobre el professorat de la nostra comunitat educativa, es va elaborar una enquesta en la qual es van valorar les percepcions que tenen els professors sobre les competències que haurien de tenir per poder desenvolupar la tasca educativa a l´Europa actual i sobre quines creuen que tenen realment en l´actualitat. És la segona part d´una trilogia d´articles publicats en aquesta revista i suposa el punt de partida per dissenyar un ampli estudi de recerca en el marc del projecte 'Competences of professional educators in Europe' del programa Comenius, que tracta quines són les competències docents que hauria de posseir el professorat a Europa per desenvolupar la seva tasca amb eficàcia.

Leer menos
 
Materias (TEE):
perfil profesional; profesión docente; rol del profesor; satisfacción profesional; formación de profesores; destrezas básicas; Europa; investigación sobre la profesión
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.