Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Creació de material multimèdia a l'àrea de ciències socials per a l'educació d'adults a partir d'una investigació sobre els fonaments de l'aprenentatge en aquesta edat

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6200
Full text:
http://www.innovib.cat/numero-1/ ...
View/Open
01220103010616.pdf (174.4Kb)
Education Level:
Educación de Adultos
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Leal Cornejo, Teresa; Bonnín Socias, Catalina; Colom Palmer, Mateu Joan; Leal Cornejo, Alberto; Reus Cerdó, Miquel; Sánchez Cazorla, Teresa; Solana Tomás, Maria
Date:
2010
Published in:
InnovIB. Recursos i recerca educativa de les Illes Balears. Palma, 2010, n. 1 ; p. 211-219
Abstract:

Se expone un estudio sobre las características y necesidades formativas del alumnado de un centro de educación de adultos. Los objetivos son conocer cuáles son los medios y metodologías de aprendizaje preferidas por los alumnos y diseñar un material de estudio para la asignatura 'Manifestaciones Artísticas' que se adapte a estas preferencias. Se utilizó el cuestionario como instrumento de recogida de datos. Los resultados denotan que el material audiovisual es considerado muy útil para el aprendizaje. Seguidamente, se desarrolla el proceso para la creación de la unidad didáctica 'Cultures Antigues, Ancient Cultures, Culturas Clásicas'. Se trata de un recurso audiovisual en versión trilingüe (catalán, inglés y castellano) y dirigido a cuarto curso de enseñanza secundaria de educación de adultos.

Se expone un estudio sobre las características y necesidades formativas del alumnado de un centro de educación de adultos. Los objetivos son conocer cuáles son los medios y metodologías de aprendizaje preferidas por los alumnos y diseñar un material de estudio para la asignatura 'Manifestaciones Artísticas' que se adapte a estas preferencias. Se utilizó el cuestionario como instrumento de recogida de datos. Los resultados denotan que el material audiovisual es considerado muy útil para el aprendizaje. Seguidamente, se desarrolla el proceso para la creación de la unidad didáctica 'Cultures Antigues, Ancient Cultures, Culturas Clásicas'. Se trata de un recurso audiovisual en versión trilingüe (catalán, inglés y castellano) y dirigido a cuarto curso de enseñanza secundaria de educación de adultos.

Leer menos
 

S'exposa un estudi sobre les característiques i necessitats formatives de l'alumnat d'un centre d'educació d'adults. Els objectius són conèixer quins són els mitjans i metodologies d'aprenentage preferits pels alumnes i dissenyar un material per a l'assignatura 'Manifestacions Artístiques' que atengui aquestes preferències. S'emprà el qüestionari com a instrument de recollida de dades. Els resultats denoten que el material audiovisual és considerat molt útil per a l'aprenentatge. Seguidament, es desenvolupa el procediment per a la creació de la unitat didàctica 'Cultures Antigues, Ancient Cultures, Culturas Clásicas'. Es tracta d'un recurs audiovisual en versió trilingüe (català, anglès i castellà) i adreçat a quart curs d'ensenyament secundari d'educació d'adults.

S'exposa un estudi sobre les característiques i necessitats formatives de l'alumnat d'un centre d'educació d'adults. Els objectius són conèixer quins són els mitjans i metodologies d'aprenentage preferits pels alumnes i dissenyar un material per a l'assignatura 'Manifestacions Artístiques' que atengui aquestes preferències. S'emprà el qüestionari com a instrument de recollida de dades. Els resultats denoten que el material audiovisual és considerat molt útil per a l'aprenentatge. Seguidament, es desenvolupa el procediment per a la creació de la unitat didàctica 'Cultures Antigues, Ancient Cultures, Culturas Clásicas'. Es tracta d'un recurs audiovisual en versió trilingüe (català, anglès i castellà) i adreçat a quart curs d'ensenyament secundari d'educació d'adults.

Leer menos
 
Materias (TEE):
historia del arte; medios audiovisuales; educación de adultos; estrategia de aprendizaje; arquitectura; escultura; historia antigua
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.