Aproximació a les estratègies de lluita contra el plagi acadèmic desenvolupades per les universitats britàniques d'East Anglia (Norwich) i John Moore's University (Liverpool)
Full text:
http://www.innovib.cat/numero-1/ ...View/ Open
Education Level:
Document type:
Artículo de revistaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
2010Published in:
InnovIB. Recursos i recerca educativa de les Illes Balears. Palma, 2010, n. 1 ; p. 147-153Abstract:
Se analizan y exponen las principales estrategias que siguen dos universidades británicas: la East Anglia University (Norwich) y la John Moore's University (Liverpool), para abordar el fenómeno del ciberplagio académico. En este trabajo se detallan las acciones más importantes llevadas a cabo por estos centros para afrontar esta creciente práctica entre el alumnado universitario a lo largo de los últimos años y se analiza qué métodos, servicios y recursos se emplean y cómo se articulan desde la propia institución para hacer frente al ciberplagio académico.
Se analizan y exponen las principales estrategias que siguen dos universidades británicas: la East Anglia University (Norwich) y la John Moore's University (Liverpool), para abordar el fenómeno del ciberplagio académico. En este trabajo se detallan las acciones más importantes llevadas a cabo por estos centros para afrontar esta creciente práctica entre el alumnado universitario a lo largo de los últimos años y se analiza qué métodos, servicios y recursos se emplean y cómo se articulan desde la propia institución para hacer frente al ciberplagio académico.
Leer menosS'analitzen i exposen les principals estratègies que segueixen dues universitats britàniques: l'East Anglia University (Norwich) i la John Moore's University (Liverpool), per tal abordar el fenomen del ciberplagi acadèmic. En aquest treball es detallen les accions més importants dutes a terme per aquests centres a fi de fer front aquesta pràctica de cada vegada més creixent entre l'alumnat universitari durant els darrers anys i s'analitzen els mètodes, serveis i recursos que s'empren i com s'articulen des de la pròpia institució per fer front el ciberplagi acadèmic.
S'analitzen i exposen les principals estratègies que segueixen dues universitats britàniques: l'East Anglia University (Norwich) i la John Moore's University (Liverpool), per tal abordar el fenomen del ciberplagi acadèmic. En aquest treball es detallen les accions més importants dutes a terme per aquests centres a fi de fer front aquesta pràctica de cada vegada més creixent entre l'alumnat universitari durant els darrers anys i s'analitzen els mètodes, serveis i recursos que s'empren i com s'articulen des de la pròpia institució per fer front el ciberplagi acadèmic.
Leer menos