Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Aproximació a les estratègies de lluita contra el plagi acadèmic desenvolupades per les universitats britàniques d'East Anglia (Norwich) i John Moore's University (Liverpool)

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6194
Full text:
http://www.innovib.cat/numero-1/ ...
View/Open
01220103010607.pdf (165.7Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Mut Amengual, Bartomeu
Date:
2010
Published in:
InnovIB. Recursos i recerca educativa de les Illes Balears. Palma, 2010, n. 1 ; p. 147-153
Abstract:

Se analizan y exponen las principales estrategias que siguen dos universidades británicas: la East Anglia University (Norwich) y la John Moore's University (Liverpool), para abordar el fenómeno del ciberplagio académico. En este trabajo se detallan las acciones más importantes llevadas a cabo por estos centros para afrontar esta creciente práctica entre el alumnado universitario a lo largo de los últimos años y se analiza qué métodos, servicios y recursos se emplean y cómo se articulan desde la propia institución para hacer frente al ciberplagio académico.

Se analizan y exponen las principales estrategias que siguen dos universidades británicas: la East Anglia University (Norwich) y la John Moore's University (Liverpool), para abordar el fenómeno del ciberplagio académico. En este trabajo se detallan las acciones más importantes llevadas a cabo por estos centros para afrontar esta creciente práctica entre el alumnado universitario a lo largo de los últimos años y se analiza qué métodos, servicios y recursos se emplean y cómo se articulan desde la propia institución para hacer frente al ciberplagio académico.

Leer menos
 

S'analitzen i exposen les principals estratègies que segueixen dues universitats britàniques: l'East Anglia University (Norwich) i la John Moore's University (Liverpool), per tal abordar el fenomen del ciberplagi acadèmic. En aquest treball es detallen les accions més importants dutes a terme per aquests centres a fi de fer front aquesta pràctica de cada vegada més creixent entre l'alumnat universitari durant els darrers anys i s'analitzen els mètodes, serveis i recursos que s'empren i com s'articulen des de la pròpia institució per fer front el ciberplagi acadèmic.

S'analitzen i exposen les principals estratègies que segueixen dues universitats britàniques: l'East Anglia University (Norwich) i la John Moore's University (Liverpool), per tal abordar el fenomen del ciberplagi acadèmic. En aquest treball es detallen les accions més importants dutes a terme per aquests centres a fi de fer front aquesta pràctica de cada vegada més creixent entre l'alumnat universitari durant els darrers anys i s'analitzen els mètodes, serveis i recursos que s'empren i com s'articulen des de la pròpia institució per fer front el ciberplagi acadèmic.

Leer menos
 
Materias (TEE):
deshonestidad; trabajo de clase; enseñanza superior; Inglaterra; método de proyectos; derecho de autor
Otras Materias:
Internet
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.