Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Evaluación e intervención psicopedagógica en contextos educativos

URI:
http://hdl.handle.net/11162/61865
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Galve Manzano, José Luis; Ayala Flores, Carlos Luis; Andrés Gómez, María Soledad; Barrios Fernández, Ángela; García Vidal, Jesús; González Manjón, Daniel; López Garzón, Juan Carlos; Magán González, Cristina; Planas Domingo, Juan Antonio; Prieto Andérica, Adoración; Ramos Sánchez, José Luis; Santos López, Miguel Ángel; Sebastián Heredero, Eladio; Sierra Rubio, José Javier; Trallero Sanz, Manuel; Dioses Chocano, Alejandro S.
Autor corporativo:
CIDEAS (Colectivo para la Investigación y Desarrollo Educativos Aplicados)
Date:
2008
Abstract:

Se muestra de un amplio repertorio de casos para una extensa diversidad de problemas psico-educativos. La presentación de forma crítica y constructiva puede servir de modelo para futuras evaluaciones e informes. Es un material práctico, útil para las diversas tareas que van desde la selección de instrumentos de evaluación, elaboración e interpretación de informes, identificación de capacidades potenciales hasta la elaboración de propuestas e intervención y su seguimiento.

Se muestra de un amplio repertorio de casos para una extensa diversidad de problemas psico-educativos. La presentación de forma crítica y constructiva puede servir de modelo para futuras evaluaciones e informes. Es un material práctico, útil para las diversas tareas que van desde la selección de instrumentos de evaluación, elaboración e interpretación de informes, identificación de capacidades potenciales hasta la elaboración de propuestas e intervención y su seguimiento.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación; intervención; psicología de la educación; estudio de casos; experiencia pedagógica
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.