Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Marketing : bachillerato de administración y gestión : segundo curso

URI:
http://hdl.handle.net/11162/59444
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Material didáctico
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Galipienso Navarro, Nestor; González González, José Manuel; Galipienso Navarro, Tomás
Date:
1987
Abstract:

Materiales para el desarrollo de la asignatura optativa de marketing del bachillerato de Administración y Gestión de segundo curso. Se estructura en once temas cada una subdividida en teoría y programación. Los temas son: El marketing en la actividad económica, la organización del marketing, el mercado y su entorno, el consumidor, la investigación comercial, sistema de distribución, publicidad y promoción, la organización de las ventas, la planificación comercial, el producto y el marketing social, político y electoral.

Materiales para el desarrollo de la asignatura optativa de marketing del bachillerato de Administración y Gestión de segundo curso. Se estructura en once temas cada una subdividida en teoría y programación. Los temas son: El marketing en la actividad económica, la organización del marketing, el mercado y su entorno, el consumidor, la investigación comercial, sistema de distribución, publicidad y promoción, la organización de las ventas, la planificación comercial, el producto y el marketing social, político y electoral.

Leer menos
Materias (TEE):
marketing; desarrollo de programas de estudios; proyecto de reforma; secundaria segundo ciclo
Otras Materias:
bachillerato
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.