Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorMarcos Blanco, Hugo (2)Arriola Sempere, María (1)Cembreros Castaño, Diana (1)Chen, Hao (1)Corral Hernández, Julia Beatriz (1)... moreSubject
enseñanza de lenguas (66)
lengua española (36)lengua inglesa (19)gramática (12)lengua china (10)... moreDate issue2017 (19)2015 (14)2018 (12)2014 (9)2013 (6)

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 66

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Archivo adjunto en URL externa

    Socio-psychological components in the identity construction process of adult learners of English at EOI : between motivation and anxiety. Drama as a tool to help overcome anxiety and enhance motivation 

    Pellegrinelli, Marco. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Análisis y evaluación de los recursos didácticos en línea enfocados en la enseñanza y el aprendizaje del español como lengua extranjera 

    Muratbekova, Asel. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    La traducción inversa como método de enseñanza-aprendizaje del sistema verbal del español para estudiantes serbios 

    Marcos Blanco, Hugo. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Diseño y compilación de un corpus multimodal de análisis pragmático para la aplicación a la enseñanza del español 

    Vacas Matos, Marta. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Assesment for learning in primary CLIL classrooms and its co-construction in classroom discourse 

    Pascual Peña, Irene. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Procesamiento cognitivo y gramática de las construcciones aplicados a la enseñanza de oraciones de relativo : un estudio de español como lengua extranjera para sinohablantes 

    Guijarro Sanz, María. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    La traducción inversa como método de enseñanza-aprendizaje del sistema verbal del español para estudiantes serbios 

    Marcos Blanco, Hugo. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Colombian students' beliefs about language teaching and learning inventory (COBALTALI) : development, validation and results 

    Marín Juanías, José. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    El desarrollo de las competencias orales en lengua inglesa través de nuevas tecnologías y materiales auténticos 

    González Otero, Rebeca. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Origen, causas y evolución de la educación bilingüe : el caso de Estados Unidos, Canadá y España 

    Izquierdo Sánchez-Migallón, Elvira. 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.