Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Reflexión y análisis del modelo de evaluación docente del profesorado universitario de la Universidad de Barcelona

URI:
http://hdl.handle.net/11162/45827
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Actas y ponencias
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Giné Freixes, Núria; Ion, Georgeta; Jiménez, Luz
Date:
2004
Published in:
Actas Octavo Congreso Interuniversitario de Organización de Instituciones Educativas. Sevilla, 2004 ; p. 860-866
Abstract:

Se aborda un modelo de evaluación de la docencia y del profesorado. Consta de tres partes: 1. Análisis del modelo a partir del marco legal y de la política de la UB sobre la evaluación del profesorado 2. Descripción y valoración de las características del modelo 3. Reflexión crítica sobre los procesos centrados en los 'outputs', así como sugerencias de mejorar el modeo para el futuro inmediato.

Se aborda un modelo de evaluación de la docencia y del profesorado. Consta de tres partes: 1. Análisis del modelo a partir del marco legal y de la política de la UB sobre la evaluación del profesorado 2. Descripción y valoración de las características del modelo 3. Reflexión crítica sobre los procesos centrados en los 'outputs', así como sugerencias de mejorar el modeo para el futuro inmediato.

Leer menos
Materias (TEE):
administración educativa; sistema educativo; gestión; universidad; organización; evaluación del profesor
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.