Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Reflexión y análisis del modelo de formación del profesorado novel de la UB

URI:
http://hdl.handle.net/11162/45826
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Actas y ponencias
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Cano García, Elena; Félez Rodríguez, Beatriz; González Gómez, Juan José
Date:
2004
Published in:
Actas Octavo Congreso Interuniversitario de Organización de Instituciones Educativas. Sevilla, 2004 ; p. 852-860
Abstract:

Se destacan cinco aspectos relevantes en el proceso de formación del profesorado novel: institucionalización; el reconocimiento de la importancia de esta formación; la necesidad de contar con unos recursos suficientes; que la formación esté contextualizada; la evaluación continua para la revisión y mejora de esta formación. Se detalla el marco de esta experiencia y se realiza un balance de su desarrollo.

Se destacan cinco aspectos relevantes en el proceso de formación del profesorado novel: institucionalización; el reconocimiento de la importancia de esta formación; la necesidad de contar con unos recursos suficientes; que la formación esté contextualizada; la evaluación continua para la revisión y mejora de esta formación. Se detalla el marco de esta experiencia y se realiza un balance de su desarrollo.

Leer menos
Materias (TEE):
administración educativa; sistema educativo; gestión; universidad; organización; formación de profesores; perfeccionamiento de profesores
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.