Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Análisis de modelo y viabilidad del programa de escuelas taller

URI:
http://hdl.handle.net/11162/45780
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Actas y ponencias
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Ruiz Bueno, Carmen
Date:
2004
Published in:
Actas Octavo Congreso Interuniversitario de Organización de Instituciones Educativas. Sevilla, 2004 ; p. 398-407
Abstract:

Se presenta un revisión del modelo de Escuelas Taller y un análisis descriptivo y comparativo desarrollado en la UAB. Se utiliza el contraste de informaciones según una metodología de triangulación de instrumentos protagonistas y momentos de evaluación con el objetivo de analizar la problemática y las posibilidades de estilo de programa, así como delimitar propuestas de mejora del mismo.

Se presenta un revisión del modelo de Escuelas Taller y un análisis descriptivo y comparativo desarrollado en la UAB. Se utiliza el contraste de informaciones según una metodología de triangulación de instrumentos protagonistas y momentos de evaluación con el objetivo de analizar la problemática y las posibilidades de estilo de programa, así como delimitar propuestas de mejora del mismo.

Leer menos
Materias (TEE):
formación profesional; taller de formación; investigación; cuestionario
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.