Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Barreras para a inclusión educativa y social : experiencias sobre a vida en la escuela y la comunidad narradas en primera persona

URI:
http://hdl.handle.net/11162/45772
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Actas y ponencias
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Susinos Rada, Teresa; Parrilla Latas, María de los Ángeles
Date:
2004
Published in:
Actas Octavo Congreso Interuniversitario de Organización de Instituciones Educativas. Sevilla, 2004 ; p. 309-312
Abstract:

Se pretende conocer y describir las barreras para la participación social y educativa, tal y como son significadas por los propios jóvenes en situación de exclusión social. Se abordan la exclusión social en su dimensión dinámica. En la primera parte del análisis se estudian los casos de mujeres entrevistadas .

Se pretende conocer y describir las barreras para la participación social y educativa, tal y como son significadas por los propios jóvenes en situación de exclusión social. Se abordan la exclusión social en su dimensión dinámica. En la primera parte del análisis se estudian los casos de mujeres entrevistadas .

Leer menos
Materias (TEE):
integración escolar; integración social; desfavorecido; status social; investigación educativa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.