Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorAlonso Sánchez, Rebeca (1)Alonso Álvarez, Claudia (1)Amaya González, Sonia (1)Arce García, Sergio (1)Barrio González, Ignacio (1)... moreSubject
didáctica (37)
práctica pedagógica (37)superior segundo ciclo (37)innovación pedagógica (35)ESO (20)... moreDate issue
2017 (37)

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 37

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    ¿Para qué aprendo inglés? : la conciencia lingüística y cultural para mejorar la competencia comunicativa. Programación docente de 4º curso de Educación Secundaria Obligatoria(What Do I Learn For? : Language and Culture Awareness To Improve Communicative Competence. Long Term Plan for English in Year 4 Compulsory Secondary Education) 

    Garrido Rodríguez, Raquel. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Enseñanza del francés en 2º de ESO a partir de técnicas dramáticas : un enfoque accional(French's Teaching in 2º of ESO Through Dramatic Techniques : An Action-Oriented Approach) 

    Félix Braña, Sandra. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El aula invertida en Matemáticas de 2º de ESO(The Flipped Classroom in Eighth Grade Math Class) 

    Coto Fernández, Diego. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Recuerda, una aplicación al servicio del proceso de enseñanza-aprendizaje(Remember, an App to Assist in The Teaching-Learning Process) 

    Rodríguez Cocina, María Luz. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Ludum Physicae 

    Feito Cuesta, Alejandro. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Programación didáctica y propuesta de aprendizaje basado en proyectos para la materia "Tecnologías de la Información y la Comunicación" de 4º de la ESO(Teaching Programme and Project-Based Learning Proposal for the Course “Information and Comunication Technologies” of Year 4 of Compulsory Secondary Education) 

    Barrio González, Ignacio. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Programación de Química diseñada para 2º de Bachillerato y proyecto de innovación multidisciplinar : “Science Club”, un club de ciencias bilingüe(Chemistry Programme Designed for Year 2 of Non-Compulsory Secondary Education and a Multidisciplinary Innovation Project : “Science Club”, a Bilingual Science Club) 

    García Posada, Cristina. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Plan de intervención para el desarrollo de la autonomía del alumnado con discapacidad intelectual leve en Educación Secundaria Obligatoria(Intervention Plan for The Development of The Students Autonomy with Mild Intellectual Disability in Compulsory Secondary Education) 

    Fanjul Escalonilla, Sara. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    "Tocando el pasado" : un taller de arqueología didáctica en la Educación Secundaria Obligatoria(“Touching the Past” : A Didactic Archaeology Workshop in Compulsory Secondary Education) 

    Braña Hernández, Jorge. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Programación didáctica de Matemáticas orientadas a las enseñanzas académicas de 3º ESO ; Investigación sobre concepciones del profesorado en la enseñanza y aprendizaje de las Matemáticas en la Educación Secundaria(Mathematics for Third Grade of CSE Syllabus ; Research on Teachers’ Conceptions of Mathematics Teaching and Learning in Compulsory Secondary Education (CSE)) 

    Prado Vega, Alejandro de. 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.