Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Diseño y análisis de viabilidad de estándares para la evaluación de la eficiencia-funcionalidad del diseño de programas de teleformación

URI:
http://hdl.handle.net/11162/36166
Education Level:
Educación de Adultos
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Ramos Santana, Genoveva; Jornet Meliá, Jesús Miguel
Date:
2006
Published in:
Bordón. Madrid, 2006, v. 58, n. 3 ; p. 359-377
Abstract:

Se analizan e identifican posibles estándares para evaluar la eficiencia y funcionalidad de los diseños de programas de teleformación. Se trata de aportar información acerca de un sistema que facilite la evaluación de los diseños de programas de educación a distancia teniendo en cuenta la adecuación de la tecnología utilizada para el mejor ajuste metodológico-didáctico del programa.

Se analizan e identifican posibles estándares para evaluar la eficiencia y funcionalidad de los diseños de programas de teleformación. Se trata de aportar información acerca de un sistema que facilite la evaluación de los diseños de programas de educación a distancia teniendo en cuenta la adecuación de la tecnología utilizada para el mejor ajuste metodológico-didáctico del programa.

Leer menos
Materias (TEE):
enseñanza a distancia; telemática; tecnología de la educación; nuevas tecnologías; evaluación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.