Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Programa para enseñar oficios a jóvenes discapacitados

URI:
http://hdl.handle.net/11162/36033
Full text:
http://reddigital.cnice.mecd.es/ ...
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Navarro Guzmán, José Ignacio; Alcalde Cuevas, María Concepción; Marchena Consejero, Esperanza; Ruiz Cagigas, Gonzalo
Date:
2002
Published in:
Red digital : revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Madrid, 2002, n. 2, julio
Abstract:

Se muestra la experiencia realizada en la Universidad de Cádiz donde un grupo de investigación de la Facultad de Ciencias de la Educación ha diseñado un programa de ordenador, para que jóvenes con discapacidad psíquica severa aprendan las actividades que luego desarrollarán en un taller ocupacional a fin de aprender un oficio.

Se muestra la experiencia realizada en la Universidad de Cádiz donde un grupo de investigación de la Facultad de Ciencias de la Educación ha diseñado un programa de ordenador, para que jóvenes con discapacidad psíquica severa aprendan las actividades que luego desarrollarán en un taller ocupacional a fin de aprender un oficio.

Leer menos
Materias (TEE):
nuevas tecnologías; deficiente físico; uso didáctico del ordenador; logical educativo; formación técnica; integración social
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.