Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Evaluar es comprender para mejorar : la evaluación o el camino de la ética I

URI:
http://hdl.handle.net/11162/34690
Full text:
http://www.ceapa.es/sites/defaul ...
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Gómez Mayorga, Cristóbal
Date:
2006
Published in:
Padres y madres de alumnos alumnas. Madrid, 2006, n. 86, marzo-abril ; p. 15-18
Abstract:

Se expone cómo evaluar es comprender para mejorar desde la etapa de Educación Infantil. Se contempla que el uso de los instrumentos en la evaluación debe contemplar factores socioeconómicos, culturales y afectivos. El objetivo es ayudar a los niños a mejorar en su proceso educativo, a afrontar las múltiples dificultades en su proceso de maduración.

Se expone cómo evaluar es comprender para mejorar desde la etapa de Educación Infantil. Se contempla que el uso de los instrumentos en la evaluación debe contemplar factores socioeconómicos, culturales y afectivos. El objetivo es ayudar a los niños a mejorar en su proceso educativo, a afrontar las múltiples dificultades en su proceso de maduración.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación continua; educación preescolar; proceso de aprendizaje; madurez
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.