Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Sentir y pensar la realidad de Guatemala

URI:
http://hdl.handle.net/11162/31615
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Baró, Anna; Fonoyet, Isabel; Matavera, Laura; Nicolau, Marta; Rius, Gemma; Roldán, Mercè; Fontcalda Ruiz, María; Carrillo, Isabel; Carbonell Sebarroja, Jaume
Date:
2001
Published in:
Cuadernos de pedagogía. Barcelona, 2001, n. 305, septiembre ; p. 62-66
Abstract:

Un grupo de alumnos de Magisterio viajan a Guatemala en el marco de un proyecto de cooperación educativa. Cada uno lleva en su equipaje un libro en blanco, en el que anota, día a día, su propia percepción del entorno. De qué hacen memoria, cómo y cuándo son algunas de las preguntas a las que intenta responder el artículo. Se narra la experiencia de estos estudiantes mediante fragmentos de los diarios que escriben durante el viaje.

Un grupo de alumnos de Magisterio viajan a Guatemala en el marco de un proyecto de cooperación educativa. Cada uno lleva en su equipaje un libro en blanco, en el que anota, día a día, su propia percepción del entorno. De qué hacen memoria, cómo y cuándo son algunas de las preguntas a las que intenta responder el artículo. Se narra la experiencia de estos estudiantes mediante fragmentos de los diarios que escriben durante el viaje.

Leer menos
Materias (TEE):
cooperación; estudiante para profesor; formación de profesores; expresión escrita
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.