Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

El constructo conciencia numérica : su importancia en la detección y prevención de las dificultades de aprendizaje de las matemáticas

URI:
http://hdl.handle.net/11162/23101
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Aguilar Villagrán, Manuel; Navarro, José Luis; Alcalde Cuevas, María Concepción; Marchena Consejero, Esperanza
Date:
2005
Published in:
Tavira : revista de ciencias de la educación. Cádiz, 2005, n. 21 ; p. 55-78
Abstract:

Documenta la conceptualización, el origen y desarrollo de este constructo, así como los instrumentos de evaluación e intervención del mismo. Asimismo, se plantean los problemas que su desarrollo está produciendo en el ámbito de la educación y las implicaciones prácticas que de él se derivan.

Documenta la conceptualización, el origen y desarrollo de este constructo, así como los instrumentos de evaluación e intervención del mismo. Asimismo, se plantean los problemas que su desarrollo está produciendo en el ámbito de la educación y las implicaciones prácticas que de él se derivan.

Leer menos
Materias (TEE):
lógica matemática; matemáticas; sistema numérico; test de aptitud; evaluación; dificultad de aprendizaje; intervención
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.