Redined

Logo de Rede de Información EducativaLogo de Rede de Información Educativa
    • twitter
    • Galego 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • O meu Redined
  • Acerca de Redined
    • Que é Redined
    • Directorio
  • Axuda
    • Como buscar en Redined
    • Vídeo tutorial
  • Autoarquivo
    • Quen pode enviar
    • Envíe os seus traballos
    • Dereitos de autor
  • Estatísticas
    twitter
  • Galego 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar por

Todo RedinedAutoresAutores CorporativosTítulosMateriasOutras MateriasNiveis EducativosColecciónsTítulos de RevistasEsta colecciónAutoresAutores CorporativosTítulosMateriasOutras MateriasNiveis EducativosColecciónsTítulos de Revistas

A miña conta

Acceder

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso

Intervención educativa, durante la pandemia, en el alumnado con altas capacidades

URI:
https://hdl.handle.net/11162/226871
Ver/abrir
Art. 20.pdf (401.4Kb)
Nivel Educativo:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Tipo Documental:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
Ver Estatísticas de uso
Metadatos:
Mostrar o rexistro completo do ítem
Autor:
Arboleya Olivares, Sonia Gara; Castillo Hernández, Leticia; Gómez Labrador, Carmen María; Catalán Durán, Ana; Monroy Catalán, Eva; Pena Sánchez, Margarita
Data:
2021
Publicado en:
Cáparra : revista de innovación y experiencias educativas de los Centros de Profesores y Recursos de la Provincia de Cáceres. 2021, n. 20 ; p. 122-129
Resumo:

Se describen las distintas actuaciones llevadas a cabo ante las necesidades específicas de apoyo educativo del alumnado con altas capacidades en cinco centros de la provincia de Cáceres, tres colegios de Educación Infantil y Primaria y dos centros de secundaria. Son actuaciones desarrolladas con diferentes metodologías y con actividades dirigidas a todo el grupo clase, a grupos reducidos o en programas individuales, donde se aúnan enriquecimientos en habilidades cognitivas y afectivas. Las actividades están vinculadas a los programas educativos de los alumnos, centrándose en una o varias asignaturas, atendiendo las necesidades académicas y socioemocionales de los alumnos, respetando los distintos tipos de aprendizajes y la propia realidad escolar, proponiendo aprendizajes innovadores, flexibles y creativos

Se describen las distintas actuaciones llevadas a cabo ante las necesidades específicas de apoyo educativo del alumnado con altas capacidades en cinco centros de la provincia de Cáceres, tres colegios de Educación Infantil y Primaria y dos centros de secundaria. Son actuaciones desarrolladas con diferentes metodologías y con actividades dirigidas a todo el grupo clase, a grupos reducidos o en programas individuales, donde se aúnan enriquecimientos en habilidades cognitivas y afectivas. Las actividades están vinculadas a los programas educativos de los alumnos, centrándose en una o varias asignaturas, atendiendo las necesidades académicas y socioemocionales de los alumnos, respetando los distintos tipos de aprendizajes y la propia realidad escolar, proponiendo aprendizajes innovadores, flexibles y creativos

Leer menos
Materias (TEE):
superdotado; pedagogía diferencial; intervención; desarrollo cognitivo; desarrollo afectivo
Logo Ministerio
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexado enDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Aviso legal | Accesibilidade | Contacto | Suxestións
RSSShare
 

 

Redined non dá acceso ao texto completo de todos os rexistros descritos, xa que non conta coa autorización dos autores ou editores para a distribución pública dalgúns documentos. Se está interesado en acceder a calquera destes recursos, pode contactar a través do correo electrónico redinedDS@educacion.gob.es e tentaremos axurdarlle.