Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Idazteko zailtasunak detektatzeko eta esku hartzeko proposamena Lehen Hezkuntzan

URI:
https://hdl.handle.net/11162/225363
Full text:
file:///C:/Users/kalma/Desktop/1.pdf
View/Open
1.pdf (1.427Mb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Ibarra Lizundia, Irune; Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel
Date:
2021
Published in:
Ikastorratza. e-Revista de didáctica. 2021, n. 27 ; p. 1-29
Abstract:

Las dificultades con las que se encuentra el alumnado para aprender a escribir suelen ser de diferentes tipos: neuropsicológicos y lingüísticos, entre otros. Se propone una lista de verificación identificativa de esas dificultades y se ofrecen posibles intervenciones. Las dificultades de escritura se muestran a través de las muestras de los alumnos, muestras que han sido obtenidas a partir de sesiones formativas simultáneas.

Las dificultades con las que se encuentra el alumnado para aprender a escribir suelen ser de diferentes tipos: neuropsicológicos y lingüísticos, entre otros. Se propone una lista de verificación identificativa de esas dificultades y se ofrecen posibles intervenciones. Las dificultades de escritura se muestran a través de las muestras de los alumnos, muestras que han sido obtenidas a partir de sesiones formativas simultáneas.

Leer menos
Materias (TEE):
dificultad de aprendizaje; desarrollo del niño; enseñanza primaria; escritura
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.