Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Reflexions a l’entorn del model lingüístic escolar de les Illes Balears

URI:
https://hdl.handle.net/11162/204429
Full text:
https://dpde.uib.cat/Publicacion ...
View/Open
Reflexions.pdf (83.91Kb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Simón, Isabel
Date:
2020
Published in:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. Palma, 2020 ; p. 246-259
Abstract:

Es fa una anàlisi del model lingüístic escolar de les Illes Balears, a partir de la proposta que el 2018 va presentar una comissió d’experts de la UIB creada amb aquesta finalitat. S’hi analitzen el context social i el marc normatiu vigent a les Illes, i s’hi apunten una sèrie de conclusions.

Es fa una anàlisi del model lingüístic escolar de les Illes Balears, a partir de la proposta que el 2018 va presentar una comissió d’experts de la UIB creada amb aquesta finalitat. S’hi analitzen el context social i el marc normatiu vigent a les Illes, i s’hi apunten una sèrie de conclusions.

Leer menos
 

Se hace un análisis del modelo lingüístico escolar de las Islas Baleares, a partir de la propuesta que en 2018 presentó una comisión de expertos de la UIB creada con este fin. Se analizan el contexto social y el marco normativo vigente en las Islas, y se apuntan una serie de conclusiones.

Se hace un análisis del modelo lingüístico escolar de las Islas Baleares, a partir de la propuesta que en 2018 presentó una comisión de expertos de la UIB creada con este fin. Se analizan el contexto social y el marco normativo vigente en las Islas, y se apuntan una serie de conclusiones.

Leer menos
 
Materias (TEE):
lengua catalana; identidad cultural; política de la educación; legislación
Otras Materias:
Baleares (Comunidad Autónoma)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.