Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Consolidació de la tendència ascendent de l’alumnat estranger i distribució municipal a la comunitat balear : resultats de l’informe PISA 2018 en relació amb l’alumnat immigrant i nadiu

URI:
https://hdl.handle.net/11162/204208
Full text:
https://dpde.uib.cat/Publicacion ...
View/Open
Consolidació.pdf (187.8Kb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Vidaña Fernández, Luis
Date:
2020
Published in:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. Palma, 2020 ; p. 124-142
Abstract:

En el curs 2019-2020 es consolida la tendència ascendent de l’alumnat estranger present al sistema educatiu de les Illes Balears, motivada tant per la condició d’estranger d’una part significativa d’infants nascuts a les Illes Balears com, per altra banda, per una reactivació de la vinguda des de l’exterior de l’arxipèlag per les expectatives econòmiques. A partir d’aquest context general, s’analitzen les característiques de l’alumnat estranger en relació amb diferents variables: sexe, nacionalitat, distribució per titularitat dels centres, etc. S’incorpora la distribució percentual de l’alumnat estranger als municipis de les Illes Balears. Per altra banda, els resultats de l’informe PISA de l’any 2018 confirmen la diferència en els resultats entre l’alumnat immigrant i el nadiu dels països participants.

En el curs 2019-2020 es consolida la tendència ascendent de l’alumnat estranger present al sistema educatiu de les Illes Balears, motivada tant per la condició d’estranger d’una part significativa d’infants nascuts a les Illes Balears com, per altra banda, per una reactivació de la vinguda des de l’exterior de l’arxipèlag per les expectatives econòmiques. A partir d’aquest context general, s’analitzen les característiques de l’alumnat estranger en relació amb diferents variables: sexe, nacionalitat, distribució per titularitat dels centres, etc. S’incorpora la distribució percentual de l’alumnat estranger als municipis de les Illes Balears. Per altra banda, els resultats de l’informe PISA de l’any 2018 confirmen la diferència en els resultats entre l’alumnat immigrant i el nadiu dels països participants.

Leer menos
 

En el curso 2019-2020 se consolida la tendencia ascendente del alumnado extranjero presente en el sistema educativo de las Islas Baleares, motivada tanto por la condición de extranjeros de una parte significativa de niños nacidos en las Islas Baleares como, por otro lado, por una reactivación de la llegada desde el exterior del archipiélago a causa de las expectativas económicas. A partir de este contexto general, se analizan las características del alumnado extranjero en relación con diferentes variables: sexo, nacionalidad, distribución por titularidad de los centros, etc. Se incorpora la distribución porcentual del alumnado extranjero en los municipios de las Islas Baleares. Por otro lado, los resultados del informe PISA del año 2018 confirman la diferencia en los resultados entre el alumnado inmigrante y el nativo de los países participantes.

En el curso 2019-2020 se consolida la tendencia ascendente del alumnado extranjero presente en el sistema educativo de las Islas Baleares, motivada tanto por la condición de extranjeros de una parte significativa de niños nacidos en las Islas Baleares como, por otro lado, por una reactivación de la llegada desde el exterior del archipiélago a causa de las expectativas económicas. A partir de este contexto general, se analizan las características del alumnado extranjero en relación con diferentes variables: sexo, nacionalidad, distribución por titularidad de los centros, etc. Se incorpora la distribución porcentual del alumnado extranjero en los municipios de las Islas Baleares. Por otro lado, los resultados del informe PISA del año 2018 confirman la diferencia en los resultados entre el alumnado inmigrante y el nativo de los países participantes.

Leer menos
 
Materias (TEE):
datos estadísticos; escolarización; análisis comparativo; alumno extranjero; evaluación; sistema educativo
Otras Materias:
Informe PISA; Baleares (Comunidad Autónoma)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.