Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Guía para la enseñanza de la lectoescritura Braille : análisis y estructuración de los contenidos y materiales para programación didáctica de los aprendizajes

URI:
https://hdl.handle.net/11162/203605
Full text:
https://www.euskadi.eus/contenid ...
View/Open
guia-para-la-ensenanza-de-la-lectoescritura_braille.pdf (1.748Mb)
Education Level:
Enseñanzas de Régimen Especial
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
IBT-CRI Bilbao
Date:
2019
Abstract:

Se reúnen los contenidos y actividades tipo del proceso educativo para llegar a la adquisición de la lecto-escritura braille en euskera. Se incluye un compendio de contenidos y actividades procedentes de diferentes autores, dándoles una estructura secuenciada y ordenada que puede ayudar a la hora de programar los aprendizajes y crear materiales didácticos.

Se reúnen los contenidos y actividades tipo del proceso educativo para llegar a la adquisición de la lecto-escritura braille en euskera. Se incluye un compendio de contenidos y actividades procedentes de diferentes autores, dándoles una estructura secuenciada y ordenada que puede ayudar a la hora de programar los aprendizajes y crear materiales didácticos.

Leer menos
Materias (TEE):
deficiente visual; escritura; método de enseñanza; aprendizaje; actividades escolares; ciego; lectura táctil; lengua vasca
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.