Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Un plan de equipo alumnos-profesor

URI:
https://hdl.handle.net/11162/200283
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Folch Cadena, Ana; Martín Murga, Mar
Date:
2017
Published in:
Aula de innovación educativa. 2017, n. 261, mayo ; p. 25-28
Abstract:

Se describe cómo la programación es un elementos fundamental de la labor docente. Se presenta la experiencia del colegio Compañía de María de Zaragoza: el proceso de creación de una unidad didáctica con un plan de equipo de aprendizaje cooperativo, teniendo en cuenta las ejecuciones que deben realizar profesorado y alumnado. Se parte del proceso reflexivo que llevará a la acción a ambos protagonistas dentro del proceso enseñanza-aprendizaje.

Se describe cómo la programación es un elementos fundamental de la labor docente. Se presenta la experiencia del colegio Compañía de María de Zaragoza: el proceso de creación de una unidad didáctica con un plan de equipo de aprendizaje cooperativo, teniendo en cuenta las ejecuciones que deben realizar profesorado y alumnado. Se parte del proceso reflexivo que llevará a la acción a ambos protagonistas dentro del proceso enseñanza-aprendizaje.

Leer menos
Materias (TEE):
programa de estudios; cooperación; medios de enseñanza; proceso de aprendizaje; enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.