Balla, mou-te i gaudeix
Full text:
https://drive.google.com/file/d/ ...View/ Open
Education Level:
Document type:
Material didácticoEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
2003Abstract:
Las funciones del movimiento son variables y han tenido diferente peso en el currículo de la educación física, según las intenciones educativas predominantes. Destacan las funciones de conocimiento, anatómico-funcional, estética y expresiva, comunicativa y de relación, higiénica, agonística, catártica y hedonista y de compensación. La educación física debe tener en cuenta esta multiplicidad de funciones por lo que tiene que recoger todo el conjunto de prácticas corporales que tratan de desarrollar en el alumnado sus aptitudes y capacidades psicomotrices, fisicomotrices y sociomotrices.
Las funciones del movimiento son variables y han tenido diferente peso en el currículo de la educación física, según las intenciones educativas predominantes. Destacan las funciones de conocimiento, anatómico-funcional, estética y expresiva, comunicativa y de relación, higiénica, agonística, catártica y hedonista y de compensación. La educación física debe tener en cuenta esta multiplicidad de funciones por lo que tiene que recoger todo el conjunto de prácticas corporales que tratan de desarrollar en el alumnado sus aptitudes y capacidades psicomotrices, fisicomotrices y sociomotrices.
Leer menosLes funcions del moviment són variables i han tengut diferent pes en el currículum de l'educació física, segons les intencions educatives predominants. Hi destaquen les funcions de coneixement, anatòmicofuncional, estètica i expressiva, comunicativa i de relació, higiènica, agonística, catàrtica i hedonista i de compensació. L'educació física ha de tenir en compte aquesta multiplicitat de funcions per la qual cosa ha de recollir tot el conjunt de pràctiques corporals que tracten de desenvolupar en l'alumnat les seves aptituds i capacitats psicomotrius, físicomotrius i sociomotrius.
Les funcions del moviment són variables i han tengut diferent pes en el currículum de l'educació física, segons les intencions educatives predominants. Hi destaquen les funcions de coneixement, anatòmicofuncional, estètica i expressiva, comunicativa i de relació, higiènica, agonística, catàrtica i hedonista i de compensació. L'educació física ha de tenir en compte aquesta multiplicitat de funcions per la qual cosa ha de recollir tot el conjunt de pràctiques corporals que tracten de desenvolupar en l'alumnat les seves aptituds i capacitats psicomotrius, físicomotrius i sociomotrius.
Leer menos