Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Francesc de Borja Moll : llengües romàniques, llengua i dialecte , principals dialectes del català i del castellà

URI:
http://hdl.handle.net/11162/196211
Full text:
https://drive.google.com/file/d/ ...
View/Open
Francesc de Borja Moll.pdf (13.68Mb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Material didáctico
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Amengual Lladó, Joana M.; Juncosa Álvarez, Dolors; Manresa Montserrat, Mariantònia; Serra Capó, Magdalena
Date:
2003
Abstract:

Unidad didáctica creada para 3º de ESO. Se centra en Francesc de Borja Moll como figura polifacética con relación a la lengua y la cultura catalanas, continuador del trabajo de Mossèn Alcover y romanista reconocido internacionalmente. A partir de la labor de investigación y divulgación del filólogo menorquín, se analizará la diversidad lingüística, concretamente las lenguas románicas, las lenguas del Estado español y las variedades dialectales del catalán y del castellano. Se trabajará el tema transversal de la educación moral y cívica respecto a la valoración de la lengua como un instrumento que les permite relacionarse con los demás, integrarse en el grupo social al que pertenecen, adquirir actitudes de respeto y tolerancia hacia las manifestaciones dialectales distintas de la propia y valorarlas como patrimonio cultural de la humanidad.

Unidad didáctica creada para 3º de ESO. Se centra en Francesc de Borja Moll como figura polifacética con relación a la lengua y la cultura catalanas, continuador del trabajo de Mossèn Alcover y romanista reconocido internacionalmente. A partir de la labor de investigación y divulgación del filólogo menorquín, se analizará la diversidad lingüística, concretamente las lenguas románicas, las lenguas del Estado español y las variedades dialectales del catalán y del castellano. Se trabajará el tema transversal de la educación moral y cívica respecto a la valoración de la lengua como un instrumento que les permite relacionarse con los demás, integrarse en el grupo social al que pertenecen, adquirir actitudes de respeto y tolerancia hacia las manifestaciones dialectales distintas de la propia y valorarlas como patrimonio cultural de la humanidad.

Leer menos
 

Unitat didàctica creada per a 3r d'ESO. Se centra en Francesc de Borja Moll com a figura polifacètica amb relació a la llengua i la cultura catalanes, continuador de la feina de Mossèn Alcover i romanista reconegut internacionalment. A partir de la tasca de recerca i divulgació del filòleg menorquí, s'analitzarà la diversitat lingüística, concretament les llengües romàniques, les llengües de l'Estat espanyol i les varietats dialectals del català i del castellà. Es treballarà el tema transversal de l'educació moral i cívica respecte a la valoració de la llengua com un instrument que els permet relacionar-se amb els altres, integrar-se en el grup social al qual pertanyen, adquirir actituds de respecte i tolerància cap a les manifestacions dialectals diferents de la pròpia i valorar-les com a patrimoni cultural de la humanitat.

Unitat didàctica creada per a 3r d'ESO. Se centra en Francesc de Borja Moll com a figura polifacètica amb relació a la llengua i la cultura catalanes, continuador de la feina de Mossèn Alcover i romanista reconegut internacionalment. A partir de la tasca de recerca i divulgació del filòleg menorquí, s'analitzarà la diversitat lingüística, concretament les llengües romàniques, les llengües de l'Estat espanyol i les varietats dialectals del català i del castellà. Es treballarà el tema transversal de l'educació moral i cívica respecte a la valoració de la llengua com un instrument que els permet relacionar-se amb els altres, integrar-se en el grup social al qual pertanyen, adquirir actituds de respecte i tolerància cap a les manifestacions dialectals diferents de la pròpia i valorar-les com a patrimoni cultural de la humanitat.

Leer menos
 
Materias (TEE):
medios de enseñanza; lección; lengua catalana; lengua española; lenguas románicas; sociolingüística; tema transversal
Otras Materias:
ESO; Borja Moll, Francesc de
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.