Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

El modelo de residencia : acompañando a los nuevos docentes en el comienzo de su carrera

URI:
http://hdl.handle.net/11162/186866
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Costa García, Miguel
Date:
2018
Published in:
Cuadernos de pedagogía. Barcelona, 2018, n. 489, Especial Profesión Docente ; p. 84-89
Abstract:

¿Cuáles son las claves para que los nuevos docentes estén preparados para ejercer su profesión con la formación adecuada? Nos encontramos en los últimos meses inmersos en un intenso debate sobre cuál sería la mejor forma de iniciar a los universitarios en la profesión docente.

¿Cuáles son las claves para que los nuevos docentes estén preparados para ejercer su profesión con la formación adecuada? Nos encontramos en los últimos meses inmersos en un intenso debate sobre cuál sería la mejor forma de iniciar a los universitarios en la profesión docente.

Leer menos
Materias (TEE):
iniciación profesional; desarrollo profesional; profesor en prácticas; estudiante para profesor; construcción de modelos
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.