Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Incubadoras sonoras y espacios híbridos

URI:
http://hdl.handle.net/11162/186291
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Murillo Ribes, Adolf
Date:
2017
Published in:
Cuadernos de pedagogía. Barcelona, 2017, n. 484, diciembre ; p. 48-51
Abstract:

El primer laboratorio sonoro creado en un centro público de Secundaria en España es el LAB CR-209 del Instituto de Educación Secundaria Arabista Ribera de Carcaixent (Valencia). Docentes, artistas, alumnado e investigadores se implican en proyectos que destacan por su creatividad y por el desarrollo de lenguajes contemporáneos. La importancia de los espacios en la construcción de nuevas ecologías del aprendizaje es evidente.

El primer laboratorio sonoro creado en un centro público de Secundaria en España es el LAB CR-209 del Instituto de Educación Secundaria Arabista Ribera de Carcaixent (Valencia). Docentes, artistas, alumnado e investigadores se implican en proyectos que destacan por su creatividad y por el desarrollo de lenguajes contemporáneos. La importancia de los espacios en la construcción de nuevas ecologías del aprendizaje es evidente.

Leer menos
Materias (TEE):
creatividad; laboratorio de idiomas; sonido; nuevas tecnologías
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.