La implantació de la figura del tècnic d¿Intervenció Sociocomunitària (TISOC) als centres d¿Ensenyament Secundari de les Illes Balears : cap a un nou model d¿intervenció
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2018Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2018 ; p. 144-154Resumen:
En el primer año de implantación de la figura del TISOC en los centros de Enseñanza Secundaria de las Islas Baleares, se han obtenido unos resultados positivos, han servido para que el profesorado y personal no docente de los centros educativos conozca las posibilidades de trabajo que puede tener la figura de la educadora social en el ámbito formal, definir funciones y establecer estrategias de intervención conjuntas de cara a los próximos cursos. Queda trabajo por hacer para mejorar la coordinación y la puesta en marcha de intervenciones que permitan mejorar el funcionamiento de los centros.
En el primer año de implantación de la figura del TISOC en los centros de Enseñanza Secundaria de las Islas Baleares, se han obtenido unos resultados positivos, han servido para que el profesorado y personal no docente de los centros educativos conozca las posibilidades de trabajo que puede tener la figura de la educadora social en el ámbito formal, definir funciones y establecer estrategias de intervención conjuntas de cara a los próximos cursos. Queda trabajo por hacer para mejorar la coordinación y la puesta en marcha de intervenciones que permitan mejorar el funcionamiento de los centros.
Leer menosEn el primer any d'implantació de la figura del TISOC en els centres d'Ensenyament Secundari de les Illes Balears, s'han obtingut uns resultats positius, han servit perquè el professorat i personal no docent dels centres educatius conegui les possibilitats de treball que pot tenir la figura de l'educadora social en l'àmbit formal, definir funcions i establir estratègies d'intervenció conjuntes de cara als pròxims cursos. Queda treball per fer per a millorar la coordinació i la posada en marxa d'intervencions que permetin millorar el funcionament dels centres.
En el primer any d'implantació de la figura del TISOC en els centres d'Ensenyament Secundari de les Illes Balears, s'han obtingut uns resultats positius, han servit perquè el professorat i personal no docent dels centres educatius conegui les possibilitats de treball que pot tenir la figura de l'educadora social en l'àmbit formal, definir funcions i establir estratègies d'intervenció conjuntes de cara als pròxims cursos. Queda treball per fer per a millorar la coordinació i la posada en marxa d'intervencions que permetin millorar el funcionament dels centres.
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