Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorGaminde Terraza, Iñaki (6)Alonso Tapia, Jesús (5)Araujo Portugal, Juan Carlos (5)Buela Casal, Gualberto (5)Etxebarria Lejarreta, Aintzane (5)... moreSubjectadolescente (27)enseñanza secundaria (26)enseñanza primaria (25)matemáticas (23)estrategia de aprendizaje (22)... moreDate issue2017 (40)2018 (39)2015 (32)2016 (32)2012 (31)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 311

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjunto

    La relación del Test de Inteligencia Emocional de la Fundación Botín (TIEFBA) con el ajuste personal y escolar de adolescentes españoles 

    Fernández Berrocal, Pablo; Ruiz Aranda, Desireé; Salguero Noguera, José Martín [et al.]. 2018
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Características motivacionales y estrategias de autorregulación motivacional de los estudiantes de secundaria(Motivation features and motivational self-regulatory strategies in the middle school students) 

    Fernández Suárez, Ana Patricia; Anaya Nieto, Daniel; Suárez Riveiro, José Manuel. 2012
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El aprendizaje de las plantas como seres vivos : una metodología basada en el dibujo infantil 

    Villanueva, Xabier. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Hizkuntzaren ikaskuntzarako poster digitalaren erabilera : esku hartzea eskolan 

    Madarieta Goitia, Jon; Garay Ruiz, Urtza. 2014
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Estudio longitudinal sobre el fomento de las habilidades de escritura en el periodo de alfabetización inicial 

    Gutiérrez Fresneda, Raúl. 2018
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Tasun akustikoen eragina jarreren bereizkuntzan 

    Gaminde Terraza, Iñaki; Iglesias Chaves, Aitor; Eguskiza Sánchez, Naia [et al.]. 2017
  • Fichero adjunto

    Titulación de Psicología en el EEES : comparación entre licenciados y graduados españoles 

    Ramiro Sánchez, Tamara; Bermúdez, María Paz; Buela Casal, Gualberto. 2016
  • Fichero adjunto

    Antisocial behavior and executive functions in young offenders 

    Gil Fenoy, María José; García García, Juan; Carmona Samper, Encarnación [et al.]. 2018
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Herramientas tic útiles para desarrollar las destrezas orales en el aprendizaje de lenguas 

    Araujo Portugal, Juan Carlos. 2014
  • Fichero adjunto

    Predictores cognitivos del conocimiento numérico temprano en alumnado de 5 años 

    Aragón, Estibaliz; Navarro, José I.; Aguilar, Manuel [et al.]. 2015
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 32
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.