Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorGonzález Cabanach, Ramón (3)Aramendi Jauregui, Pello (2)Arrieta Illarramendi, Modesto (2)Basurco Motrico, Félix (2)Castejón Costa, Juan Luis (2)... moreSubjectaprendizaje (9)enseñanza primaria (7)evaluación (7)lengua vasca (7)investigación (5)... moreDate issue1999 (24)1996 (21)1997 (15)1998 (10)

Try these too...

Integral CalculusApplications of the derivativeThe definite integral and the area functionContinuity and discontinuitiesThe Bolzano and Weierstrass Theorems

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 70

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Hezkuntza eta bazterketa gizarte globalizatuan : erantzun pedagógico alternatiboak 

    Unknown author. 1999
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Características diferenciales de los enfoques de aprendizaje en estudiantes universitarios 

    Valle Arias, Antonio; González Cabanach, Ramón; Vieiro Iglesias, Pilar [et al.]. 1997
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El paso del segundo al tercer nivel de concrección en Educación Infantil 

    Herráez Fernández, María del Carmen. 1996
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Los medios no sólo transmiten información : reflexiones sobre el efecto cognitivo de los medios 

    Cabero Almenara, Julio. 1998
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Euskal fonologiaren didaktikarantz : intonazioaren azterketa 

    Gaminde Terraza, Iñaki; Hernáez Rioja, Inmaculada; Etxeberria, P. [et al.]. 1996
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Factores que distinguen y explican el rendimiento académico diferencial de alumnos repetidores y alumnos cuya edad escolar coincide con su edad cronológica 

    Pérez Sánchez, Antonio Miguel; Castejón Costa, Juan Luis. 1997
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Análisis de las concepciones del profesorado sobre la ciencia desde una perspectiva de género 

    Nuño Angós, Teresa; Ruipérez Calleja, Teresa. 1996
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Acercamientos metodológicos al análisis y representación del conocimiento 

    Castejón Costa, Juan Luis. 1997
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Psicología evolutiva y aprendizaje del inglés en Primaria 

    Jiménez Catalán, Rosa María. 1996
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Los valores humanos y la comprensión de la desobediencia civil 

    Palacios Navarro, Santiago. 1997
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.