Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Learning through jolly phonics in early years in a bilingual setting

URI:
http://hdl.handle.net/11162/164727
Full text:
http://uvadoc.uva.es/handle/1032 ...
View/Open
BLANCO_Miguel_TFG.pdf (350.0Kb)
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Trabajo fin de grado
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Blanco Merino, Miguel
Date:
2017
Abstract:

Se presenta una propuesta didáctica teórica centrada en la enseñanza de la lecto-escritura en lengua inglesa en un aula del segundo ciclo de Educación Infantil, a través del método “Jolly Phonics”. La propuesta está contextualizada en el proyecto “We are going green”, desarrollado durante los estudios universitarios, integrando en las sesiones planteadas uno de los objetivos del proyecto: el desarrollo de una mentalidad de reciclaje.

Se presenta una propuesta didáctica teórica centrada en la enseñanza de la lecto-escritura en lengua inglesa en un aula del segundo ciclo de Educación Infantil, a través del método “Jolly Phonics”. La propuesta está contextualizada en el proyecto “We are going green”, desarrollado durante los estudios universitarios, integrando en las sesiones planteadas uno de los objetivos del proyecto: el desarrollo de una mentalidad de reciclaje.

Leer menos
Materias (TEE):
enseñanza bilingüe; lengua inglesa; aprendizaje de lenguas; educación preescolar
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.