Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La formación del profesorado, un compromiso profesional permanente

URI:
http://hdl.handle.net/11162/160
Full text:
http://www.juntadeandalucia.es/e ...
View/Open
00120123000025.pdf (509.2Kb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Olías Ferrera, Francisca
Date:
2007
Published in:
Andalucía educativa. Sevilla, 2007, n. 63, octubre ; p. 30-33
Abstract:

Se pretende analizar, de manera somera, las repercusiones que los cambios en la sociedad están generando en el papel del profesorado y de los centros educativos y ofrecer una perspectiva sobre cómo desde la formación permanente y el compromiso con la mejora continuada, se puede dar respuesta a las necesidades planteadas por la sociedad constituyendo los centros educativos en organizaciones que aprenden de su propia práctica mediante una reflexión compartida.

Se pretende analizar, de manera somera, las repercusiones que los cambios en la sociedad están generando en el papel del profesorado y de los centros educativos y ofrecer una perspectiva sobre cómo desde la formación permanente y el compromiso con la mejora continuada, se puede dar respuesta a las necesidades planteadas por la sociedad constituyendo los centros educativos en organizaciones que aprenden de su propia práctica mediante una reflexión compartida.

Leer menos
Materias (TEE):
formación de profesores; centro de formación; formación continua; nuevas tecnologías
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.