Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

Author
Cabero Almenara, Julio (42)
Llorente Cejudo, María del Carmen (11)Marín Díaz, Verónica (7)Barroso Osuna, Julio (5)Ballesteros Regaña, Cristóbal (3)... moreSubjecttecnología de la información (23)nuevas tecnologías (20)tecnología de la educación (20)enseñanza a distancia (13)formación de profesores (10)... moreDate issue2020 (7)2019 (6)2010 (5)2016 (5)2017 (5)

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 42

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El aprendizaje autorregulado como marco teórico para la aplicación educativa de las comunidades virtuales y los entornos personales de aprendizaje 

    Cabero Almenara, Julio. 2013
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Evaluando los entornos formativos online : el caso de DIPRO 2.0 

    Marín Díaz, Verónica; Cabero Almenara, Julio; Barroso Osuna, Julio. 2014
  • Fichero adjunto

    Evaluación del desempeño docente en la formación virtual : ideas para la configuración de un modelo 

    Cabero Almenara, Julio; Llorente Cejudo, María del Carmen; Morales Lozano, Juan Antonio. 2018
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El diseño instruccional inverso para un recurso educativo abierto en la Formación Profesional española : el caso de Web Apps Project 

    García Marcos, Cristian Jorge; Cabero Almenara, Julio. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Visiones educativas sobre los MOOC 

    Cabero Almenara, Julio. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Evolución y estado actual del e-learning en la Formación Profesional española 

    Garcia Marcos, Cristian Jorge; Cabero Almenara, Julio. 2016
  • Fichero adjunto

    Percepciones de teleformadores del Instituto de Formación y Estudios Sociales de Sevilla sobre la teleformación 

    Fernández Robles, Bárbara; Cabero Almenara, Julio. 2016
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Estudio de caso sobre la autopercepción de la competencia digital del estudiante universitario de las titulaciones de Grado de Educación Infantil y Primaria 

    Gutiérrez Castillo, Juan Jesús; Cabero Almenara, Julio. 2016
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Percepciones del e-learning desde la perspectiva de los responsables técnicos de universidad 

    Cabero Almenara, Julio; Llorente Cejudo, María del Carmen. 2010
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Usos del e-learning en las universidades andaluzas : estado de la situación y análisis de buenas prácticas 

    Ballesteros Regaña, Cristóbal; Cabero Almenara, Julio; Llorente Cejudo, María del Carmen [et al.]. 2010
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.