Show simple item record

dc.contributor.authorOrte Socias, Carmen
dc.contributor.authorVives Barceló, Margalida
dc.contributor.authorSánchez Prieto, Lydia
dc.contributor.authorFernández de Álava, Miren
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationp. 560-562spa
dc.identifier.issn1889-805Xspa
dc.identifier.urihttp://ibdigital.uib.cat/greenstone/collect/anuariEducacio/index/assoc/Anuari_e/ducacio_/2016p541.dir/Anuari_educacio_2016p541.pdfspa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/147491
dc.descriptionResumen basado en el de la publicaciónspa
dc.descriptionResumen también en castellanospa
dc.description.abstractEs planteja la prevenció i la intervenció en situacions d'assetjament escolar a partir dels Programes Basats en Evidència (EBP, en anglès). En aquest sentit, es descriuen primerament les principals característiques de l'assetjament escolar i els principals criteris per a determinar quan un programa està basat en l'evidència. S'analitzen deu programes sobre assetjament escolar basats en evidències que permeten disposar dels elements claus per a la prevenció i la intervenció en situacions de (ciber)assetjament escolar.spa
dc.description.abstractSe plantea la prevención y la intervención en situaciones de acoso escolar a partir de los Programas Basados en la Evidencia (EBP, en inglés). En este sentido, se describen primeramente las principales características del acoso escolar y los principales criterios para poder determinar cuándo un programa se basa en la evidencia. Se analizan diez programas sobre acoso escolar basados en evidencias que permiten disponer de elementos clave para la prevención y la intervención en situaciones de (ciber)acoso escolar.spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.format.mediumRevistaspa
dc.language.isocatspa
dc.relation.ispartofAnuari de l'educació de les Illes Balears. Palma, 2016 ; p. 541-562spa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjectprevenciónspa
dc.subjectintervenciónspa
dc.subjectprograma de investigaciónspa
dc.subjectpedagogía experimentalspa
dc.subject.otheracoso escolarspa
dc.subject.otherciberacosospa
dc.titleCom prevenir l’assetjament entre iguals i intervenir-hi : breu revisió dels programes basats en l’evidènciacat
dc.typeArtículo de revistaspa
dc.audienceUsuarios en generalspa
dc.bbddAnalíticasspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelÁmbito generalspa
dc.title.journalAnuari de l'educació de les Illes Balearsspa


Files in this item

    Show simple item record