Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Aspectos formativos del tutor en orientación vocacional

URI:
http://hdl.handle.net/11162/146163
Full text:
http://www.aufop.com/aufop/revis ...
View/Open
1224238433.pdf (57.55Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Carbonero Martín, Miguel Ángel; Sánchez, María Irene; Crespo, María Teresa
Date:
1997
Published in:
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado. Zaragoza, 1997, v. 0 (1), n. 0, agosto; 5 p.
Abstract:

Se presenta un programa de Orientación Vocacional con el objetivo de mejorar la preparación del profesorado y, en concreto, de los tutores con el fin de que hagan de puente entre el Departamento de Orientación y los alumnos. Las decisiones que afectan a la elección de estudios y profesión, centran este trabajo diseñado en una serie de sesiones estructuradas en bloques temáticos titulados: "Conocerse", "Que me interesa", "Decidirse".

Se presenta un programa de Orientación Vocacional con el objetivo de mejorar la preparación del profesorado y, en concreto, de los tutores con el fin de que hagan de puente entre el Departamento de Orientación y los alumnos. Las decisiones que afectan a la elección de estudios y profesión, centran este trabajo diseñado en una serie de sesiones estructuradas en bloques temáticos titulados: "Conocerse", "Que me interesa", "Decidirse".

Leer menos
Materias (TEE):
formación de profesores; orientación profesional; tutoría; toma de decisión
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.