Show simple item record

dc.contributor.authorOrte Socías, María del Carmen
dc.contributor.authorVives Barceló, Margalida
dc.contributor.authorPascual Barrio, María Belén
dc.contributor.authorGomila Grau, Maria Antònia
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationp. 346-347spa
dc.identifier.issn1889-805Xspa
dc.identifier.urihttp://ibdigital.uib.es/greenstone/collect/anuariEducacio/index/assoc/Anuari_e/ducacio_/2014p328.dir/Anuari_educacio_2014p328.pdfspa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/145963
dc.descriptionResumen basado en el de la publicaciónspa
dc.descriptionResumen también en castellanospa
dc.description.abstractEs presenten els resultats del projecte europeu intergeneracional "Compartir la Infància, Sharing Childhood", durant el curs escolar 2013-2014. Es tracta d'un programa de dos anys de durada -coordinat pel GIFES (Grup d'Investigació i Formació Educativa i Social de la Universitat de les Illes Balears, UIB), la Foundation for the Development of the Education System (Lodz, Polònia) i l'organització el Bayat Halk Eğitim Merkezi Mudurlugu (Afyonkarahisar, Turquia)- que pretenia dissenyar, implementar i avaluar un projecte formatiu intergeneracional inserit en el currículum escolar i, en segon lloc, elaborar una guia de bones pràctiques de projectes educatius intergeneracionals. A cada país participant estaven implicats, a més de les institucions anteriorment esmentades, un grup de persones grans amb unes determinades característiques i unes escoles també obertes a la seva comunitat i amb experiència en projectes europeus. Per culminar amb èxit aquest projecte, es va plantejar treballar de forma intensa i a diferents nivells (internacional, amb persones grans, amb escoles, amb el grup d’investigació...) de forma coordinada i amb uns objectius claus.spa
dc.description.abstractSe presentan los resultados del proyecto europeo intergeneracional “Compartir la Infancia, Sharing Childhood”, durante el curso escolar 2013-2014. Se trata de un programa de dos años de duración -coordinado por el GIFES (Grupo de Investigación y Formación Educativa y Social de la Universidad de las Islas Baleares, UIB), la Foundation for the Development of the Education System (Lodz, Polonia) y la organización el Bayat Halk Egitim Merkezi Mudurlugu (Afyonkarahisar, Turquía)- que pretendía diseñar, implementar y evaluar un proyecto formativo intergeneracional insertado en el currículum escolar y, en segundo lugar, elaborar una guía de buenas prácticas de proyectos educativos intergeneracionales. En cada país participante estaban implicados, además de las instituciones anteriormente mencionadas, un grupo de personas mayores con unas determinadas características y unas escuelas también abiertas a su comunidad y con experiencia en proyectos europeos. Para culminar con éxito dicho proyecto, se planteó trabajar de forma intensa y en diferentes niveles (internacional, con personas mayores, con escuelas, con el grupo de investigación...) de forma coordinada y con unos objetivos claves.spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.format.mediumRevistaspa
dc.language.isocatspa
dc.relation.ispartofAnuari de l'educació de les Illes Balears. 2014 ; p. 328-347spa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjectprograma de enseñanzaspa
dc.subjectrelaciones interpersonalesspa
dc.subjectniñospa
dc.subjectpersona de edadspa
dc.subjectresultado de investigaciónspa
dc.subjectEuropaspa
dc.titleSharing Childhood, compartint la infància a les escoles amb una mirada intergeneracional : el primer any de feina juntscat
dc.typeArtículo de revistaspa
dc.audienceUsuarios en generalspa
dc.bbddAnalíticasspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelEducación Infantilspa
dc.educationLevelEducación Primariaspa
dc.title.journalAnuari de l'educació de les Illes Balearsspa


Files in this item

    Show simple item record