Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Cara a onde debe evolucionar o ámbito científico-tecnolóxico na ensinanza secundaria de persoas adultas no novo marco educativo

URI:
http://hdl.handle.net/11162/131683
Full text:
http://www.edu.xunta.es/eduga/10 ...
View/Open
Cara a onde debe evolucionar o ámbito científico-tecnolóxico na ensinanza secundaria de persoas adultas no novo marco educativo.pdf (197.9Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Educación de Adultos
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
González Rodríguez, Concepción; Martínez Rubal, Beatriz; Rozas Méndez, Ángeles; Trigás Verdini, Manuel
Date:
2016
Published in:
Revista galega do ensino. Santiago de Compostela, 2016, n. 71, enero-junio ; p. 5
Abstract:

Xustificación da necesidade de cambio do currículo para os catro módulos do ámbito científico-tecnolóxico que responda ás necesidades actuais do alumnado adulto que desexe cursar as ensinanzas que conducen á titulación de graduado en educación secundaria (ESA), tendo en conta os cambios do currículo das materias que integran o ámbito e a súa redistribución e ponderación lectiva na nova organización e estrutura da ESO, motivados pola entrada en vigor da nova lei educativa (LOMCE).

Xustificación da necesidade de cambio do currículo para os catro módulos do ámbito científico-tecnolóxico que responda ás necesidades actuais do alumnado adulto que desexe cursar as ensinanzas que conducen á titulación de graduado en educación secundaria (ESA), tendo en conta os cambios do currículo das materias que integran o ámbito e a súa redistribución e ponderación lectiva na nova organización e estrutura da ESO, motivados pola entrada en vigor da nova lei educativa (LOMCE).

Leer menos
 

Justificación de la necesidad de cambio del currículo para los cuatro módulos del ámbito científico-tecnológico que responda a las necesidades actuales del alumnado adulto que desee cursar las enseñanzas que conducen a la titulación de graduado en educación secundaria (ESA), teniendo en cuenta los cambios del currículo de las materias que integran el ámbito y su redistribución y ponderación lectiva en la nueva organización y estructura de la ESO, motivados por la entrada en vigor de la nueva ley educativa (LOMCE).

Justificación de la necesidad de cambio del currículo para los cuatro módulos del ámbito científico-tecnológico que responda a las necesidades actuales del alumnado adulto que desee cursar las enseñanzas que conducen a la titulación de graduado en educación secundaria (ESA), teniendo en cuenta los cambios del currículo de las materias que integran el ámbito y su redistribución y ponderación lectiva en la nueva organización y estructura de la ESO, motivados por la entrada en vigor de la nueva ley educativa (LOMCE).

Leer menos
 
Materias (TEE):
educación de adultos; formación por módulos; ciencias de la naturaleza; ciencias físicas; tecnología
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.