Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Dues experiències d'aula a l'etapa de primària des del punt de vista de l'avaluació

URI:
http://hdl.handle.net/11162/121620
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Calveras Barniol, Teresa; Ylla Boré, Roser
Date:
2010
Published in:
Guix. Barcelona, 2010, n. 369, noviembre ; p. 42-49
Abstract:

Se analizan dos experiencias llevadas a cabo en los ciclos medio y superior de la etapa de primaria. Partiendo de una visión que integra la evaluación en el proceso de aprendizaje, el estudio se centra en este aspecto para mostrar diferentes actividades evaluadoras realizadas durante las diferentes partes del ciclo de aprendizaje, así como los instrumentos utilizados.

Se analizan dos experiencias llevadas a cabo en los ciclos medio y superior de la etapa de primaria. Partiendo de una visión que integra la evaluación en el proceso de aprendizaje, el estudio se centra en este aspecto para mostrar diferentes actividades evaluadoras realizadas durante las diferentes partes del ciclo de aprendizaje, así como los instrumentos utilizados.

Leer menos
Materias (TEE):
proceso de aprendizaje; criterio de evaluación; evaluación inicial; autoevaluación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.